[Téma] Walkerjet Superhawk plus
Ahoj,
chtěl bych si udělat piloťák na motor, ale asi tak za 3 roky, ale zatím bych si mohl pořídit trvanlivou soupravu, tk. motorovou krosnu. Zde: http://www.paragliding-bazar.cz/inzerat/3768-walkerjet-superhawk-plus/ nabízí tuto na fotce docela pěknou krosnu i s pěknou cenou. Doporučíte mi tuto krosnu? Mám 65Kg, tak výkonnu by mělo být až až. Na co bych si měl při případné koupi dát pozor? Bohužel osobní předání nebude možné, díky 300km, tak jedině poprosit o video a potom poslat poštou. Jak je to s tím TP? Bude problém si ho nechat znova obnovit, nebo je jak u padáku(+100Kč za nový)?.
Michal
-
1 RE: Walkerjet Superhawk plus
Hm, ked preskocim tu prvu vetu..
Trvanliva suprava pri zaciatkoch na motore (vlastne skoro pri vsetkon) neexistuje ;)
Na 65 kg podla mna jedine minplane top80.. Lahka a dobra!
Navyse super spotreba. A ak chces naozaj lietat motor, investuj aj do dobreho kridla, to je zaklad.
S natankovanym 40kg wj v bezvetri ani neodstartujes bo to neunesies + manipulacia s kridlom atd..
Ps neviem ako v cr ale u nas na sr ak nemas pilotak, tp ti je na nic ... V pripade problemu musis mat vsetko v poriadku.
-
2 RE: Walkerjet Superhawk plus
Ahoj,
trvanlivá, znamená, že na rok to nebude mít menší porozitu, atd.. Až budu mít piloták, tak teprve příjde na řadu koupě křídla. Samozřejmě budu létat až budu mít piloťák, ale budu potřebovat TP na tu krosnu. Můžu si vyrobit podvozek a starty jsou vyřešené, pokud bych nestačil s nohama.
Michal
-
3 RE: Walkerjet Superhawk plus
K té první větě. Proč kupovat za tři roky věc drahou věc, kterou můžu mít dnes za dobrou cenu.
Michal
-
4 RE: Walkerjet Superhawk plus
Kupovat ted krosnu je blbost. Pokud to koupis na dobirku tak jses blazen. Sedni do vlaku a jed tam s mechanikem, je to jako mala motorka.
Jses dost zdatny mechanik aby jsi to umel pak zakonzervovat?
Kdyz to bude tri roky stat, tak ti zrezne vyfuk, motor, zalepi se membrany v karburatoru, bude to chtit pak pretesnit cely motor a generalku.
S tou technickou to neni tak jednoduche jak s padakem, dej si na to pozor. Pokud ta krosna uz technicak nekdy mela a ma cislo, tak potrebujes notarsky overenou smlouvu o koupi. Jednodussi cesta je, se domluvit s technikem PPG at se potkate Ty, Technik, Prodejce na jednom miste. Technik to prohlidne da ti papiry, registracku, ty das penize a odtahnes si krosnu.
Registrovanym majitelem PPG na LAA muzes byt i pokud nemas pilotni prukaz.
Zapomen ted, ale na vsechny body co jsem napsal a na nakup krosny se vyser, stejne jako v PG tak v PPG plati, ze dokud nemas kurz nic nekupuj, nerozumis tomu, nic o tom nevis a obzvlaste pri PPG to je velice nebezpecna myslenka: Kdyz uz to mam doma tak to aspon nastartuju at vim co to dela, nedavno si neco podobneho rekl aspirant na pilota PPG kousek v Polsku za hranice a vrtule mu rozsekla hlavu. Mrtvy na miste.
-
5 RE: Walkerjet Superhawk plus
Díky za odpověď. Aai to nechám být. Škoda,no. Připadalo mi to jako dobrá koupě.
Michal
-
6 RE: Walkerjet Superhawk plus
Ahoj,
jen tak mě napadlo s tím TP. Když to má výrobní číslo, tak přece se dá odstranit. A uvádět to jako krosnu domácí výroby, kdy přijde zalétávač a vystaví TP. Je to tak u podomácku vyrobených strojů? Je to jen tak ze zajímavosti.
Michal