Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 704

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 112

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 112

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 704

Warning: Attempt to read property "name" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/component/class.ComponentLayout.php on line 53

Warning: Attempt to read property "name_url" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/component/class.ComponentLayout.php on line 54
Téma :: Návrhy PMA :: PGweb - paragliding live!
FÓRUM PGweb


[Téma] Návrhy PMA

Návrhy PMA
Autor: Kosta (+55) (-46) | Zasláno: 05.11.2012 * 22:54
14 příspěvků
shlédnutí: 2501
  • 1 RE: Návrhy PMA
    Autor: Kosta (+55) (-46) | Zasláno: 05.11.2012 * 22:59

    ad povinné 2 záložky - Myslím, že většina úrazů byla tím, že nebyla použitá záložka vůbec, ne že by se zamotala do padáku. Stejná hovadina jako testované helmy, sedačky nebo chrániče.

  • 2 RE: Návrhy PMA
    Autor: wolf_pg (+0) (-3) | Zasláno: 05.11.2012 * 23:28
  • 3 RE: Návrhy PMA
    Autor: petrch (+193) (-10) | Zasláno: 06.11.2012 * 01:02

    Krome tech 2 zalozek a toho ESS kuzele, jehoz protnuti se bude brat na zaklade GPS vysky, mi to prijde celkem v poradku.

    Zatim se mi to zda jako prvni jakz takz smysluplny navrh na toto tema a hlavne - horsi pravidla nez plati ted uz by bylo tezky vymyslet, takze asi kazda zmena bude k lepsimu :)

  • 4 RE: Návrhy PMA
    Autor: Kosta (+55) (-46) | Zasláno: 06.11.2012 * 08:54

    Ten kužel je taky "zajímavej" :)

  • 5 RE: Návrhy PMA
    Autor: staklik (+3) (-0) | Zasláno: 06.11.2012 * 13:43

    ta cilova vysec je taky celkem zajimavej napad. nevyplati se ti tak slapat, protoze budes niz a cil budes mit dal. Ale problem by asi byl jak to dostat do gpsky a jaky sklon nastavit aby to spravedlive vychazelo :)

  • 6 RE: Návrhy PMA
    Autor: scorpi (+402) (-37) | Zasláno: 06.11.2012 * 14:02

    ad kuzelovita ESS: Jsem zvedav, jestli se taky objevi argumentace jako na MCR pred AAT, ze na to zavodnici nemaj pristroje, co to samy vsechno spocitaj, tudiz to nemuzou litat ;)

  • 7 RE: Návrhy PMA
    Autor: Kosta (+55) (-46) | Zasláno: 06.11.2012 * 15:25

    Nebo z to bude stejná bodová loterie jako odletové hodiny :(

  • 8 RE: Návrhy PMA
    Autor: Kosta (+55) (-46) | Zasláno: 06.11.2012 * 15:33

    Už jsem to psal v jiném příspěvku, ale už nevím jak to dopadlo, je někde nějaká statistika nehod?

    Konkrétně:

    - před dvojlanjama x po

    - nehození záložky x zamotaná záložka

    - vliv štíhosti na nehody

    - v jaké části závodů je nejvíc úrazů (startovní kružnice, trať, závěrečný dokluz)

    Podle toho pak ladit pravidla bezpečnosti a ne jen něco měnit aby to bylo změněný.

  • 9 RE: Návrhy PMA
    Autor: petrch (+193) (-10) | Zasláno: 07.11.2012 * 10:03

    Kuzelovita ESS polopate ;)

  • 10 RE: Návrhy PMA
    Autor: Braba (+58) (-7) | Zasláno: 07.11.2012 * 20:52

    Tak já nevím. Minulou a předminulou zimu tady vřely flamewars ohledně toho, jak nejde nastavit maximální rychlost, protože to lidi budou obcházet, jak se na padáku nedá nic změřit (ani štíhlost) a jak firmy v rámci výrobní tolerance produkujou každý kus originál a zejména jak se nedá počítat s výškou z tracklogu protože je možné si ji upravit a přenastavit. A to už je teďka všechno v pořádku?

  • 11 RE: Návrhy PMA
    Autor: petrch (+193) (-10) | Zasláno: 07.11.2012 * 22:30

    Brabo, tak - maximalni rychlost nastavit moc nejde, to ukazali letosni zavody, kdy stejne padaky nekomu klouzali do cile rychlejc nez ostatnim :). Tento navrh PMA se snazi o to, aby maximalni rychlost nebyla tak moc dulezita - jednak tim, ze se obvykle nevyplati klouzat fullspeed do kuzelovite ESS a mozna castecne kvuli tomu, ze nova kridla s teoretickym loadtestem 23G budou mit trosku tlustsi snury a potazmo horsi klouzak na speedu. Aspon v to doufam, letosni en-d zavody typu "bud tocim nebo full speed" byly v tomhle ohledu trosku nudny.

    Ze se neda pocitat s vyskou v tracklogu myslim porad plati a pokud tato pravidla budou prijata, tak se asi pri doklouzavani do kuzelovite ESS dockame nekterych pozoruhodnych vysledku :). Uvidime...

    No a co se tyce stihlosti, ta se opravdu moc zmerit neda, to co je v navrzenych pravidlech sice realne bude omezovat stihlost, ale rozhodne to skutecnou stihlost kridla nespocita.

    Nemuzu si pomoct, prestoze se mi tam nektery veci nelibi tak ten navrh celkove mi prijde jako rozumna cesta ven z dnesni pruserove situace.

  • 12 RE: Návrhy PMA
    Autor: Braba (+58) (-7) | Zasláno: 07.11.2012 * 22:43

    Já rozhodně nejsem proti nějakým (ale rozumným) pravidlům. Vždycky jsem byl spíš za. Takže rád vidím příklon i u tebe :-)

  • 13 RE: Návrhy PMA
    Autor: scorpi (+402) (-37) | Zasláno: 07.11.2012 * 23:12

    IMHO to mereni rychlosti a stihlosti je zkratka ulitba silne nemecke klice v PMA - Nemci proste chtej neco merit, i kdyz si zbytek Evropy klepe na celo:)

    Je pravda, ze pri te konicke ESS nebude co nejvyssi maximalka pri letu do cile jediny faktor uspechu pri dokluzu, jako tomu bylo doposud - a tedy nebude zadny "need for speed" a tudiz pokuseni k ruznym upravam a podvodum. Ovsem pak nechapu, proc tedy vubec limitovat rychlost.

    S tou stihlosti jsem taky skeptickej a jsem zvedav, jake konstrukce, ktere chytre obchazeji navrzeny zpusob mereni stihlosti, jeste vzniknou. Treba se mylim a bude to v pohode, tezko rict. Ale byl bych zatim opatrny.

    Jinak mi prijde ze ten navrh PMA obsahuje vesmes rozumny navrhy a postrehy. Bohuzel skody, ktere doposud to zavodeni v EN napachalo a jak to ovlivnilo cely trh s padaky, ty uz ted vratit nejdou.

  • 14 RE: Návrhy PMA
    Autor: ynrokop (+4) (-2) | Zasláno: 08.11.2012 * 08:26

    Trošku by mě zajímalo jak to bude fungovat v přístrojích?Jak si ten ess point nastavím, aby pro mě v dané situaci bylo lepší držet výšku než využívat větší rychlost.

Přidávat příspěvky k tomuto tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.


Partneři:

 logo Axispara  logo MAC Para



Sekce PGwebu: