Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 704

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 112

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 112

Warning: Attempt to read property "id" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/page/class.PagePhorumSection.php on line 704

Warning: Attempt to read property "name" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/component/class.ComponentLayout.php on line 53

Warning: Attempt to read property "name_url" on null in /home/pgweb/xcontest.org/site/class/component/class.ComponentLayout.php on line 54
Téma :: Zkušenosti s Freestyle padáky :: PGweb - paragliding live!
FÓRUM PGweb


[Téma] Zkušenosti s Freestyle padáky

Zkušenosti s Freestyle padáky
Autor: MirekMimochodek (+24) (-58) | Zasláno: 23.02.2013 * 08:52

Jak vybrat ten správný pro začínajícího ACRO pilota?

Má někdo osobní zkušenosti z níže uvedených modelů?

Správná velikost pro začátek?

Vybírám z Niviuk F-Gravity 2 a U-turn Freeforce ,

nebo FLX od Ozonu?

7 příspěvků
shlédnutí: 3473
  • 1 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: Clouseau (+58) (-9) | Zasláno: 23.02.2013 * 09:14

    Porad se s Hoffim.

  • 2 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: MirekMimochodek (+24) (-58) | Zasláno: 23.02.2013 * 09:39

    S tím už jsem mluvil :-)

  • 3 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: Clouseau (+58) (-9) | Zasláno: 23.02.2013 * 11:10

    :-)

  • 4 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: godi13 (+29) (-16) | Zasláno: 23.02.2013 * 13:25

    porad se s Lukasem Skrbkem :-)

  • 5 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: andrew4u (+17) (-0) | Zasláno: 24.02.2013 * 09:55

    Jakou mas vzletovou vahu?

    Ja bych doporucil se odpoutat od stareho deleni na freestyle a akro padaky. Posledni generace (pocinaje Thriller 2K11, Emilie, Buzzard) se chova pri zakladnich fugarach mirneji nez vetsina freestyle kridel "stare" generace (vcetne F-Gravity, Freestyle 1,2 apod.). Predevsim ve vetsich velikostech 20-22 s nizkym zateznim (+/- 90kg vzletovka) nejde mit bezpecnejsi zacatek s akro/freestyle letanim. Zkousel jsem i "novodobe" freestyle kridlo od AirG (Sophie) ve 23 metrech a je to hodnejsi nez vetsina XC kridel.. neco malo jsem k tomu napsal zde http://www.ondrej-prochazka.com/paragliding/photo-shooting-with-airg-sophie/

    Trochu nabrousenejsi je (pred)posledni generace Thrilleru (2k12), neb je rychle natrimovana.. tudis spis e pokouknout po 2k11, kterea je paradoxne i kolikrat drazsi protoze 2k12 nemela dobre jmeno. Pro radu pilotu bylo 2k11 prvni freestyle kridlo a po prechodu na 2k12 meli vykulene oci, predevsim i proto ze sli o velikost nize, kdezto temer meli jit o velikost vyse. Letel jsem obe verze v 17,18 a 20 metrech se 91kg vzletovkou a pohodovost 2k11 je znacne znat predevsim u 17ky.

    Stare i nove Emilie muzu jenom doporucit. Ty prvoprvni jsou velice levne k sehnani, jsou trochu pomaleji trimovane nez ty nove.. predevsim 20-22 jsou na zacatky uplne dokonale. Napr 20ka s 90kg vlzetovkou temer nestrili z fullstalu -- je to az neprijemne nedynamicke pokud jiz nejakou dobu letas. Verze Pro2012 meli dve trimove verze jarni a letni.. letni je trochu rychlejsi. Nova verze 2013 je vetsine podobna 2012 letni verzi + jsou vylepsene vnitrnosti padaku pro lepsi stabilitu v antirythmicu, coz te nazacatku nezajima. Geometrie je komplet stejna. S Emilie ve velikost 22 vidam cim dal casteji lidi zacinat na kopcich a ve vzduchu. Zatim jsem zadne extremni vylomeniny nevidel. Vetsinou padak bravurne podrzel spatne leticiho jedince.

    Buzzard od Skyline je trochu ve slepe ulici, chybi konstrukter (Strobel uz znova nemuze) a k tomu chybi trochu nasazeni to hnat dal. Prvni verze mely problemy s heli konekcema (SAT-heli, heli-SAT). Tyto by meli byt v poslendi verzi vylepsene. Jinak je kridlo mirumilovne, zkousel jsem tusim 19. Tim ze se jedna defakoto o klon Thrillera (jakozto je i Emilie) tak je to pochopitelne. Diyk spatne povesti jde sehnat levne a znova se jedno o dobry kauf pro zacatky.

    Trikster od Ozone je trochu nabrousenejsi, na zacatek bych nevolil a nove RRko bych doporucil, Akira. Jedna se o komplet stejne kridlo jako Emilie jen si Raul trochu posteloval brzdovou geometrii. Max velikost by mel abyt taky 22 jako u Emilie. Vseobecne pro zacatky by bylo idealni se drzet pod 4,5kg/m2.

  • 6 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: MirekMimochodek (+24) (-58) | Zasláno: 24.02.2013 * 17:51

    Momentálně s XC zimní výbavou cca 100kg(sám 80.ale do leta to chci u pravit na 75kg)

    takže 95-100kg další půl rok

    ještě řeším sedadlo jestli SupAir acro 3 nebo tu od Ava Sportu,a jednu malou záložku na pupek.

    Super ino,pro záčatek možná až dost :-)

    Když to shrnem,co tedy

    2K11?

  • 7 RE: Zkušenosti s Freestyle padáky
    Autor: andrew4u (+17) (-0) | Zasláno: 24.02.2013 * 19:04

    2k11 nebo Emilie by byla moje volba, odvijejici se od ceny. Pokud cena nehraje takovkou roli tak odzkouset. Ja mam radsi rizeni na Emilie vic. Thriller je progresivnejsi - nazacatku hodne gumove rychle se stava tvrdym (napr pri misty). Emilie odzacatku vice tvrde s mensi progresi, coz mi osobne umoznuje lepe citi plachtu pri deepstal figurach. Ale je to hodne o to se pod posadit a co ti udela vetsi usmev na tvari ;)

    Supair bude do zacatku lepsi sedadlo, stabilnejsi a pohodlne, multifunkncni neb jde dobre pouzit i na prelety. Treti zalozak na pupek? Muze se nekdy hodit ale jsem toho razeni, ze ve vetsine situaci uz na treti nezbejva cas..

Přidávat příspěvky k tomuto tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.


Partneři:

 logo MAC Para  logo Axispara



Sekce PGwebu: